سهم دیگری

سهم دیگری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اریک امانوئل اشمیت

توضیحات

اریک امانوئل اشمیت پس از انتشار نمایشنامه "خرده جنایت های زناشوهری" برای مخاطب ایرانی نامی شد کاملاً شناخته شده و کتابهای ترجمه شده اش مشتریان خاص خود را پیدا کرد. شمار زیادی از کارهای او تا کنون توسط مترجم های متفاوت در ایران ترجمه شده اند. دو اثر «اسکار و بانوی صورتی» و «مسیو ابراهیم و گل های قرآن» در ایران به خوبی شناخته شده اند و چندین بار توسط مترجم های متفاوت ترجمه شده اند. تکنیک غافلگیر کردن مخاطب در صفحات آخر داستان تکنیکی است که اشمیت به خوبی به آن وارد است و به کار می برد. داستانهای او علاوه بر سرگرم کردن عمیق و پر معنا هستند. سهم دیگری، طولانی است و پرحجم. اما در آخر سوالی جدی در مقابل خواننده قرار می دهد، ما کیستیم و چه هستیم ! برگرفته از وبلاگ : http://siaamand.blogfa.com/post/3 حق تکثیر: برگرفته از وبلاگ مترجم : http://siaamand.blogfa.com/post/3
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری