سرند (شماره 15)

سرند (شماره 15)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

سخن آغازین اندیشه های شبه نازی .......................................................2 در نقد عقیم سازی زنان کارتن خواب جامعه آزادی در چهارچوب...........................................................5 وظیفه ی حفاظت در ترازوی هزار کفه فلسفه اخلاق نامه ای به فرهادی........................................................... 9 بررسی نقش جامعه مدنی در حل معضلات اجتماعی از نگاهی دیگر چراغ راهنما................................................................ 15 نیم نگاهی به بازاندیشی تلنگر بازتولید فقر................................................................16 فرهنگ و هنر تاملات انتلکتوالی و جامعه ی بی اعتنا....................................17 پیرامون نقش روشنفکران در جامعه دنیایی را تصور کن که ......................................................21 معرفی کتاب دنیایی را تصور کن که ... اثر رژیت لابه و میشل پوش طنز ضامن مسئولیت ن اپذیری، عامل انفجار جامعه!........................23 سخن پایانی امیرنظام به همان اندازه پرکار بود........................................24
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری