در را به او نشان بده

در را به او نشان بده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ویلیام هنری

توضیحات

این مقاله نوشته ویلیام هنری است که در آن به نقد پاره ای ازدیدگاههای مایکل هیسر درباره فرضیه دوازدهمین سیاره سچین می پردازد . هنری در این مقاله به تبیین فرضیه خود درباره واژه نیبیرو ( از نظر او به معنی دروازه ) نیز پرداخته : درنماد شناسی حرف "d " پیش از Nibiru قرارمی گیرد که نمایندگی می شود توسط نماد دلتا یا مخروط و به معنی " در " . روی هم رفته این به نیبیرو تغییر فرم می دهد بعنوان " یزدان " در ستاره یا یزدان ، ستاره در . حال اجازه بدهید به آن تعریف CAD از نیبیرو را اضافه کنیم ( در ، ستاره ، یزدان ) تحت عنوان " نقطه عبور " ، گذرگاه یا دروازه . آیا این یکبار دیگر ، دقیقاً همان چیزی نیست که سومریان می گویند . عبارتهای خودشان درباره نیبیرو : ستاره – دروازه ؟ و اینکه آن ازسیاره ای به سیاره ای حرکت می کند ؟ عبارت Nibiru درباره دروازه یزدانی ، بدون محدودیت زمانی از نقطه نظرهای گوناگون راهنماست . کاوش بیشتر در معنای NEB راهبرمان می شود به درون ماتریکسی سحر آمیز یا تارنمایی از ارتباطات . برای نمونه ، پیامبران عهد عتیق NEBI یا NABI ( در عربی نبی . م ) نامیده شده اند . برای آن که حافظ دروازه / نی بی رو هستند ؟ در کتاب تثنیه 32:49 از طرف خدا به موسی گفته شد که به کوه NEB یا NE-BO برود . " مکان اعلی / lofty place " به سال 1400 پیش از میلاد ، موسی در آنجا " فوت کرد " . مفاهیم Nob ، " مار بزرگ " و " خورشید " دگرگون شده Nebo هستند تحت عنوان " خورشید – مار بزرگ کوهستان " . مدام گفته می شود که Serpent/ مار ، con یا kan ( مخروط ) هست . این به معنای متداول خزنده ای که روی سینه خود راه می رود نیست . مار نمادی است برای con-duit / مجرا . تعریف شده توسط فرهنگ لغات وبستر بعنوان " معبر تنگ " . معمولاًاز نوع زیر زمینی اش به قصد ارتباطات سری ... یک کانال ، لوله یا راهرویی برای انتقال سیالات .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری