شرلوک هلمز در محلول هفت درصدی

شرلوک هلمز در محلول هفت درصدی

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نیکلاس مه یر

توضیحات

نیکلاس مه یر نویسنده و فیلمنامه نویس امریکایی است. مه یر پس از کانن دویل (خالق شرلوک هلمز) چند کتاب درباره این شخصیت منتشر کرده که این کتاب یکی از آنهاست. این رمان در ۱۹۴۷ میلادی منتشر شده و در ۱۹۶۷ دست مایه یک فیلم سینمایی قرار گرفته است. از نیکولاس مه یر پیش تر رمان «وحشت در وست اند» از سوی همین مترجم به فارسی ترجمه شده است. این رمان نیز داستان دیگری از شرلوک هلمز نقل می کند. به زعم برخی منتقدان این کتاب اقتباسی عالی از داستان های شرلوک هولمز است. نویسنده در نوشتن یک داستان جدید شرلوک هولمز قدمی منحصر به فرد برداشته در حالی که غالب اقتباس ها برگرفته از نام یا کاراکتری در داستان هولمز است این داستان به تنهایی روایتی جدید و واقعی از زندگی خصوصی شرلوک هولمز را به نمایش می گذارد و هولمز را از حالت ابر انسانی خارج می کند و به جنبه های زندگی واقعی اش می پردازد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری