خواهران

خواهران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : الکساندرا کولانتای

Description

. مقدمه مترجم: متن اصلی این نوشتار به زبان اصلی، برای اولین بار در سال 1923 و متن ترجمه انگلیسی آن در سال 1929 در ونگارد پرس به توسط "Lily Lore" ترجمه و منتشر شده است. داستان کوتاه خواهران، از مجموعه انتشارات آنتی فاشیست های ایران و افغانستان و در واقع داستانی کوتاه به قلم الکساندار کلونتای از رهبران بلشویک در انقلاب اکتبر روسیه می باشد. همچنین کلونتای سرخ، اولین زن سفیر در تاریخ جهان و نیز کمیسر رفاه اجتماعی در فردای انقلاب کمونیستی کارگران روسیه بوده و شهرت او بیشتر در خصوص فعالیت برای حقوق زنان می باشد. بازخوانی مجدد نوشتار او در دهه هفتاد موجب آن گشت تا این چهره انقلابی و کمونیستی را هر چه بیشتر به عنوان متفکر و مبارز راه رهائی زنان از قید بند مناسبات پوسیده جامعه طبقاتی در عرصه جهانی بشناسند. حق تکثیر:نشر اینترنتی - انتشارات آنتی فا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری