سکس با حافظه ی صفر

سکس با حافظه ی صفر

  • 3.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : داود گنجوی

توضیحات

«سکس با حافظه ی صفر» داستانی کوتاه از مجموعه ای به نام " حافظه و فراموشی "ست که بیشتر داستان هایش را در اواسط دهه ی هشتاد نوشتم. دغدغه ی اصلی این مجموعه به تصویر کشیدن مسایل و مشکلاتی ست مربوط به حافظه که انسان در زندگی پر شتاب امروزی ناچار به مواجهه با آن است. از آنجا که که تصویر ذهنی هر کدام از ما برگرفته از خاطرات و اتفاقاتی ست که در طول سال های گذشته ی عمرمان رخ داده اند، تنها اطمینان از صحت و درستی کارکرد حافظه مان است که ما را قادر می سازد تصویری واحد و یگانه از خویشتن خویش به دست آورده و در ارتباط با دیگران با عنوان "من" ارایه دهیم. گاه اما روایت های گوناگون چند نفر از یک حادثه، یا برخوردن به سندی موثق که متفاوت از چیزی ست که در حافظه ی ماست، انسان را با چالشی جدی روبرو می کند. چرا که در فقدان اعتماد به حافظه ی شخصی، "من" و "جهان آشنای من"، به موجودی متکثر، و فضایی غریبه مبدل می شود که تکیه بر آن امکان پذیر نیست؛ موجودی چند پاره و سرگردان در فضایی نامانوس! از آنجا که نام و محتوای این داستان امکان هرگونه امید به چاپش را در فضای حاکم بر کشور منتفی می کند تصمیم گرفتم با ارایه اش در کتابناک، از نقدهای احتمالی دوستان استفاده کرده و دیدگاه های متفاوتشان را به گوش جان بشنوم . حق تکثیر: آپلود شده توسط نویسنده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری