سلطان باتری

سلطان باتری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

داستانی کوتاه از آراویند آدیگا (نویسنده کچل خوشتیپ رمان ببر سفید) که اولین بار در سال 2008 در گاردین منتشر شده است. تعداد صفحات : 18 آراویند آدیگا ( Aravind Adiga)‏ ، در 23 اکتبر 1974 در مدرس و در خانواده ای اشرافی و مشهور(میان همشهریانش) به دنیا آمد . او در نوجوانی به همراه خانواده اش به استرالیا مهاجرت کردند و ادامه تحصیلات خود را در آنجا پی گرفت. این نویسنده هندی- استرالیایی که تحصیلکرده ی دانشگاه های معتبر کلمبیا و آکسفورد نیز هست ، در سال 2008 نخستین و معروفترین رمان خود را به نام ببر سفید منتشر کرد که برای او موفقیت های بیشماری در برداشت، از جمله موفق به دریافت جایزه ادبی بوکر شد.(آدیگا چهارمین نویسنده هندی است که برنده جایزه بوکر شده است) آدیگا دو رمان دیگر نیز نوشت که برخلاف ببر سفید ، این دو ابتدا در هند چاپ شدند و سپس به کشور های دیگر معرفی شدند. رمان زیبای ببر سفید به ترجمه مژده دقیقی و توسط نشر نیلوفر - ۱۳۸۹ در ایران به چاپ رسیده است. فهرست آثار آراویند آدیگا: رمان: 1- ببر سفید: The White Tiger)) 2008 2- بین ترور: (Between the Assassinations) 2008 3- آخرین مرد در برج: Last Man in Tower)) 2011 داستان کوتاه: 1- "سلطان باتری" (گاردین، 18 اکتبر 2008، متن آنلاین) 2- "Smack" (ساندی تایمز، 16 نوامبر 2008، متن آنلاین) 3- Last Christmas in Bandra" (دسامبر 19 2008، متن آنلاین) 4- "The Elephant" (نیویورکر، 26 ژانویه 2009، متن آنلاین) حق تکثیر: رایگان منبع : سایت کانون فرهنگی چوک
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری