صعود محمدرضا شاه به قدرت یا شکوفایی دیکتاتوری

صعود محمدرضا شاه به قدرت یا شکوفایی دیکتاتوری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شمس الدین امیر علائی

توضیحات

این کتاب که به طرفداری از رژیم دیکتاتوری محمد رضا شاه نوشته شده و از برداشت آن این مسئله بخوبی حس میشود، با وجود جانبداری، حقایقی نیز از خلال سطور خودنمایی می کند که میرساند نویسنده در عین طرفداری ، خواسته است میل باطنی خود را به افشا حقایق ظاهر کند ، زیرا باید معتقد بود که آفتاب زیر ابرهای پرده پوشی باقی نمی ماند و برای همیشه افق تاریک نخواهد ماند، و نور حقیقت بالاخره ساطع خواهد شد و مجالی به ابهام و محو آثار گذشته و واقعیات تاریخی نمی دهد. باید در اینجا اضافه کنم که نویسنده سعی کرده است حتی المقدور نوشته های خود را به مدرک و اسناد متکی نماید و مآخذ متعددی اعم از جراید خارجی، کتابها، گفته های اشخاص معتمد ، و گفته ها و مصاحبات و نوشته های خود شاه استفاده نموده که در ذیل صفحات راجع به هر مطلبی که عنوان کرده است، مندرج می باشد. ژراژ دو ویلیه از نویسندگان زبردست فرانسه است و در آن کشور شهرت به سزایی دارد... حق تکثیر: [ت‍ه‍ران‌]: ده‍خ‍دا، ۱۳۶۱.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری