مجموعه آثار (4) : مقالات

مجموعه آثار (4) : مقالات

  • 4.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسنده: عبدالکریم سروش به کوشش : امیر قربانی این کتاب جلد چهارم از مجموعه آثار نواندیشان دینی را شامل می شود و متعلق به آقای عبدالکریم سروش می باشد با مقالات زیر : هله بر خیز که اندیشه دگر باید کرد باد بی نیازی خداوند است که می وزد؟ نمی بینم نشاط عیش در کس بهشت با طعم تازیانه (1) بهشت با طعم تازیانه (2) توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند؟ بازرگان پوزیتیویست؟ بازی با دین مردم؟ محمّد(ص): راوی رویاهای رسولانه محمد (ص) راوی رویاهای رسولانه (2): خواب احمد، خواب جمله انبیاست محمد (ص) راوی رویاهای رسولانه (3): مقراض تیز تناقض محمد (ص) راوی رویاهای رسولانه (4): انتفاء شریعت و امتناع رسالت محمد (ص) راوی رویاهای رسولانه (5): شبی بر نشست از فلک در گذشت اقبال شاعر بیا کاین داوری ها را به نزد داور اندازیم که دل به دست کمانابرویی ست کافرکیش قلب و قالب مردمسالاری خدا نیست، بخدا قسم خدا نیست، نیست راز و ناز علوم انسانی آن نفسی که باخودی… آن نفسی که بیخودی از دولت احمدى تا دولت محمودى (درباره محمود دولت آبادی) حضور بی رحم تیشه تخریب طوطی و زنبور شیر و شکر (به بهانه روشنفکری دینی) قیامتگاه عشق درستی و درشتی(باز هم درباره انقلاب فرهنگی) پیامبر عشق گزارشی از سمپوزیوم جهانی مولانا در ترکیه اندر باب عقل متن مقاله دکتر سروش در همایش ‘دین و مدرنیته’ غزل واره پایانی دیوان نبوت آزادیِ حقیقت و حقیقتِ آزادی, حق تکثیر: آزاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری