سراپرده ی عشق: مجموعه مقالات درباره ی شاه نعمت الله ولی

سراپرده ی عشق: مجموعه مقالات درباره ی شاه نعمت الله ولی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

به کوشش: محمدرضا صرفی، محمدصادق بصیری کتاب سراپرده عشق، شامل مقالاتی درباره شاه نعمت الله ولی کرمانی (834 – 730 ق) است که به کوشش دکتر محمدصادق بصیری و دکتر محمدرضا صرفی گردآوری شده است. در این مقالات موضوعاتی چون: سهم شاه نعمت الله ولی در ترویج ادب شیعی و تذکره های فارسی، بهره گیری شاه نعمت الله از آیات و احادیث، رابطه او با حافظ و ابن عربی، عصر، احوال و فضایل و کمالات شاه ولی، سبک و نوع ادبی آثار او، غزلیات شاه نعمت الله، مقام عرفانی او، معاصرین و مریدان وی، جایگاه پیشگویی در آثار او،‌ وحدت وجود، مضامین رایج در شعر شاه نعمت الله ولی از سوی اساتید و محققین زبان فارسی بررسی شده است. 41 مقاله سراپرده عشق، به همت دانشگاه شهید باهنر کرمان و مرکز کرمانشناسی در سال 1383 ش به طبع رسید. حق تکثیر: انتشارات دانشگاه شهید باهنر کرمان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری