سرمایه داری خوب، سرمایه داری بد و اقتصاد رشد و کارآفرینی

سرمایه داری خوب، سرمایه داری بد و اقتصاد رشد و کارآفرینی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسنده: ویلیام جی بامول، رابرت ای لیتان، کارل جی شرام مترجم: علی حبیبی، مجتبی خالصی سرمایه‌داری یکپارچه، یعنی این که اقتصادهای دارای نظام سرمایه‌داری کاملا مشابه هستند و این نشان‌گر ذهنیت مشترک حاکم بر جنگ سرد است؛ زمانی که دو ابرقدرت، که هرکدام نمایندة ایدئولوژی مهم بودند، تلاش می‌کنند تا قلب‌ها و اذهان مردم جهان را تسخیر کنند. کتاب حاضر به اشکال مختلف نظام سرمایه‌داری از جمله سرمایه‌داری اقلیت‌سالار، سرمایه‌داری با راهبری دولت، سرمایه‌داری بنگاه بزرگ و سرمایه‌داری کارآفرین‌محور اشاره کرده است. پاره‌ای از عنوان‌های فصل‌های کتاب عبارت‌اند از: کارآفرینی و رشد اقتصادی؛ عوامل موثر بر رشد اقتصادی؛ رشد اقتصادی در مرحلة پیشرفته؛ سرمایه‌داری بنگاه بزرگ: عقب‌نشینی یا رکود؛ و مراقبت و نگهداری از سرمایه‌داری کارآفرین‌محور.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری