سرمایه‌داری و تخریب محیط زیست، در دفاع از زمین و کار

سرمایه‌داری و تخریب محیط زیست، در دفاع از زمین و کار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسنده: جک بارنز , آلیس واترز , استیو کلارک "دگردیسی طبیعت به وسیله کار، منشاء تمامی ثروت‌ها، منبع همه پیشرفت‌های حاصله در افزایش بارآوری اجتماعی، سرچشمه فرهنگ و عامل حفاظت از منابع طبیعی است. اساس و بنیان هستی مستدام بشریت بر این شالوده استوار شده است، اما استثمارگران، از همان مراحل، حامله طبقاتی کار را به گونه‌ای سازماندهی کرده‌اند که در راستای منافع خصوصی‌شان باشد. آنها جنگل‌ها را با قطع درختان و سوزاندن آنها نابود می‌کنند. حیات وحش را با شکار بی‌رویه و ماهیگیری بیش از حد، مسموم کرده و نهرها و برکه‌ها و سایر آبگیرها را نیست و نابود می‌کنند. این کتاب درباره ریشه‌های اجتماعی تاثیرات مصائب طبیعی بر طبقات گوناگون، تخریب محیط زیست و بررسی روش‌ پیشیگری از تخریب و ضرورت حفاظت از محیط زیست و نقش و تاثیر نظام سرمایه‌داری بر محیط زیست است.‌" حق تکثیر: تهران طلایه پرسو
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری