سرند (شماره 11)

سرند (شماره 11)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

سخن آغازین گناهکاران در سایه می ایستند................................... 2 چند کلامی در باب مسئولیت پذیری و فرزندآوری جامعه همان کس که دندان دهد، نان دهد؟!............................ 3 پیرامون مسئولیت پذیری در مقوله فرزند آوری گریز از قهقرا..................................................... 7 بخش سوم: به دنبال حق رای طبیعت (قسمت دوم) تاریخ و اندیشه اجباری........................................................... 11 قسمت سوم: بررسی تحولات تاریخی و اجتماعی ایران معاصر و ضرورت گذار به ارتش حرفه ای فرهنگ و هنر داغ ابدی ........................................................ 16 درباره ی لانتوری و مقوله اسیدپاشی معرفی کتاب تک نگاری جامعه شناسی کودکی.................. 21 طنز به مناسبت روز جهانی سوادآموزی!............................ 24 سخن پایانی اندیشیدن را جدی بگیریم......................................25
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری