سرند (شماره 19)

سرند (شماره 19)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

سخن آغازین ردای هویت........................................................................ 3 هویت ملی از دیدگاه فردوسی پی نما، صنعتی در انزوا ....................................................... 6 بررسی جایگاه کمیک استریپ یا پی نما در فرهنگ ایرانی زنان در برابر مردان.............................................................. 9 مدخلی بر مفهوم گفتمان و مسئل هی زنان بمبی از جنس پلاستیک.......................................................... 14 نگاهی به تولید زباله در ایران همپا ............................................................................... 15 معرفی پلتفرم اشتراک گذاری خودرو؛ همپا فرهنگ سترون...................................................................... 18 بررسی پیشینه ی فرهنگ سیاسی در ایران دشمن مردم................................................................... 22 درباره ی حاکمیت انگاره های پوپولیستی در فرهنگ روشنفکری ما (قسمت دوم) صدای سکوت............................................................... 26 به مناسبت 19 اردیبهشت زادروز جبار باغچه بان انسان سلطه گر!............................................................. 2 شبی یاد دارم که چشمم نخفت......................................... 29 به مناسبت 1 اردیبهشت بزرگداشت شیخ اجل سعدی آگهی ها.................................................................................... 30
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری