صوراسرافیل هنوز بوی تازگی می‌دهد

صوراسرافیل هنوز بوی تازگی می‌دهد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

مجموعه سه مقاله و دو گفتگو درباره روزنامه صور اسرافیل مشهور‌ترین روزنامه مشروطه روزنامه و روزنامه‌نگاری برای ایرانیان عمری به اندازه تجددخواهی‌شان دارد و گو اینکه روزنامه‌ها منتشر می‌شدند برای نوشتن از مدرنیته و شرح آنچه برای ایرانیان جدید بود و ناآشنا و جالب اینکه نامشان نیز به اندازه تلاششان در مسیر آزادیخواهی ماندگار شد و پابرجا. صوراسرافیل از آن روزنامه‌های مشروطه‌خواهی بود که مولود مشروطه بود و آمده بود تا سنگلاخ‌های پیش پای مشروطه‌خواهان را بردارد و مردم کوچه و بازار را همراه مشروطه کند و چقدر توفیق یافت در این مسیر. مقاله ها : 1- " صوراسرافیل هنوز بوی تازگی می‌دهد " نوشته گلاب پارسا 2- " طلوع عصر روشنگری در ایران" نوشته پردیس منوچهر 3- " منادی آزادی" نوشته جواد مجابی گفتگوها : 1- صوراسرافیل پیام‌آور تجدد ایرانی بود گفت‌وگوی با تورج اتابکی درباره تاثیر سیاسی و اجتماعی صوراسرافیل 2- صوراسرافیل افشاگر ارتجاع و استبداد بود گفت‌وگوی با علی قیصری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری