سیاحتنامه شاردن (جلد هشتم)

سیاحتنامه شاردن (جلد هشتم)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سر جان شاردن

توضیحات

تحقیقات شاردن به گفته ادوارد براون از موثق ترین نگاشته های دوران صفوی به شمار می رود که منبع مهم استناد بزرگان و متفکرین به این دوران تاریخی بوده است. شاردن در این بخش از سیاحتنامه ده جلدی به تشریح و توصیف سازمان اداری و تشکیلات دولتی و روش حکومتی سلسله صفویه پرداخته است. صفویان در حقیقت جانشینان سامانیان بعد از اسلام به شمار می روند که ایران زیر درفش سلاطین این سلسله به معنای واقعی کلمه،‌ متفق و متحد شد و ملت ایران به معنی حقیقی آن به وجود آمد. شاردن در این بخش از سیاحتنامه خود به خوبی و با شرح جزئیات به ترقیات و پیشرفتهای ایرانیان در عصر صفوی پرداخته و با قلم سحّار خود، تمدن درخشان و با شکوه ایران را به رخ جهانیان کشانده است. سیاحتنامه شاردن (جلد اول) http://ketabnak.com/book/79462 سیاحتنامه شاردن (جلد دوم ) http://ketabnak.com/book/79463 سیاحتنامه شاردن (جلد سوم) http://ketabnak.com/book/79465 سیاحتنامه شاردن (جلد چهارم) http://ketabnak.com/book/79466 سیاحتنامه شاردن (جلد پنجم) http://ketabnak.com/book/79469 سیاحتنامه شاردن (جلد ششم) http://ketabnak.com/book/79555 سیاحتنامه شاردن (جلد هفتم) http://ketabnak.com/book/79593 سیاحتنامه شاردن (جلد نهم) http://ketabnak.com/book/79596 سیاحتنامه شاردن (جلد دهم) http://ketabnak.com/book/79597 حق تکثیر: امیرکبیر، 1345
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری