نخستین همایش ملی ایران شناسی: سیاست و مدیریت و روابط بین المللی ایران

نخستین همایش ملی ایران شناسی: سیاست و مدیریت و روابط بین المللی ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

یکی از محورهای نخستین همایش ملی ایران شناسی (1381) سیاست و مدیریت و روابط بین المللی ایران در نظر گرفته شد. مقالات ارائه شده در این گروه در بخش های مدیریت، اندیشه سیاسی، فلسفه سیاسی و تاریخ حکومت، سیاست خارجی ایران، روابط فرهنگی نقاط مختلف ایران و روابط تاریخی آن با سایر کشورها در گذشته و دوران معاصر، حکومت در ایران، مسائل نظامی و دفاعی، هویت ایرانی و جامعه ایران گنجانده می شوند. کتاب حاضر توسط بنیاد ایران شناسی و در سال 1383 به چاپ رسیده است و دربرگیرنده 28 مقاله فارسی و 8 مقاله به زبان های دیگر است که بر اساس نام خانوادگی نویسندگان مقالات مرتب شده اند. عناوین برخی از این مقالات عبارتند از: نظریه عدالت در فلسفه سیاسی بوعلی سینا، تحولات اداری – دیوانی در عهد ناصری، مشارکت زنان در مدیریت کشور، تحلیلی بر پیشینه دموکراسی در ایران، افغانستان و حوزه فرهنگ ایرانی، نقش مردم در پویه تاریخ ایران و ... حق تکثیر: انتشارات بنیاد ایران شناسی، ۱۳۸۳
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری