تاریخ انقلاب مشروطیت ایران - جلد 4 و 5

تاریخ انقلاب مشروطیت ایران - جلد 4 و 5

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی ملک زاده

توضیحات

تاریخ انقلاب مشروطیت ایران - جلدهای 1 تا 3 http://ketabnak.com/comment.php?dlid=41309 تاریخ انقلاب مشروطیت ایران - جلد 6 و 7 http://ketabnak.com/comment.php?dlid=41311 در مجلد حاضر, کتاب‌های چهارم و پنجم تاریخ انقلاب مشروطیت ایران به طبع رسیده, در هر کتاب بخش‌هایی از وقایع و رخدادهای آن روزگار با تبیین نقش شخصیت‌ها و نهادهای مختلف بازگو می‌شود. کتاب چهارم با عنوان 'به یاد حاجی میرزا ابراهیم آقا' با موضوعاتی از این قبیل تدوین شده است: التیماتوم شاه به مجلس شورای ملی, تحصن در مجلس, آخرین شب دوره مشروطیت و آزادی, داستان توپ بستن مجلس به روایت روس‌ها, تاثیر شهادت ملک المتکلمین و میرزا جهانگیرخان, قیام آزادیخوان تبریز, رساله شیخ فضل‌الله نوری در تحریم مشروطه و قانون اساسی. کتاب پنجم که که 'به یاد قاضی قزوینی' عنوان گرفته حاوی مباحثی از این دست است: قیام تبریز, انقلاب رشت, انقلاب اصفهان, فشار محمد علی شاه به عین الدوله, تعطیل عمومی, کابینه سعد الدوله, و حرکت اردوی انقلاب به طرف قزوین. این مطالب با تصاویری از شخصیت‌های مورد بحث همراه است. حق تکثیر: پدیدآور پیش از سال 59 درگذشته است
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری