صیغه

صیغه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امیرحسن چهل تن

توضیحات

امیرحسین چهل تن متولد 1334 در تهران ، فارغ التحصیل مهندسی برق و الکترونیک و صنعت از دانشگاه های ایران و انگلستان. در مجموعه داستان های صیغه (1355) و دخیل بر پنجره فولاد (1357) از نظرگاهی کودکانه ، توصیفی انتقادی از یک خانوادۀ سنتی ارائه می دهد . هر داستان تک کویی عاطفی کودکی است که در برخورد با هراس های خانوادگی و اجتماعی ، زخم روحی تازه ای بر می دارد . در رمان تالار آیینه (1370) به سرنوشت زن ، بر بستر تاریخ مشروطه می پردازد . رمان روضه قاسم (1370) که در خارج از کشور منتشر شد ، داستانی است در محکومیت خشونت سیاسی دوران شاه . مجموعه داستان های کوتاه چهل تن با نام دیگرکسی صدایم نزد(1371) منتشر شد . ویژگی این داستان ها ، تبحر نویسنده در نقل آداب و رسوم و گفتگوهای زنان سنتی است .( برگرفته از فرهنگ داستان نویسان ایران – حسن عابدینی) این کتاب بعداز کتاب دخیل برپنجره فولاد که قبلا اسکن و آپلود شده است تقدیم همه عزیزان کتابناکی مخصوصا علاقه مندان به ادبیات داستانی می گردد. حق تکثیر: چاپ سال 1355
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری