سپیده دم خون آشام

سپیده دم خون آشام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

در اواخر 1645 بود که نخستین کتاب در خصوص تشنه خون ، نامیرا توسط دفتر دار کاتولیک یونانی Leo Allatius منتشر شد . در کتابش De Graecorum hodie quorundam opinationibus گفته که vrykolakas جسدی است که توسط دیو / شیطان ربوده شده . این ایده تا حدی در مسیحیت غربی تازگی داشت اما vrykolakas برای مدتی در فرهنگ بومی یونان قدمت داشته و پیش از این کلیسای ارتدکس شرقی آن را به عنوان تجسم شیطان به رسمیت شناخته . در 1657 از گور برخاسته شیطانی موضوعی است که دوباره توسط یسوعی فرانسوی Franc.ois Richard در Relation de ce qui s'est passe a Saint-Erini Isle de I'Archipel (گزارش آنچه در جزیره سنت ایرنی واقع در مجمع الجزایر اتفاق افتاد) مطرح شده . در این زمینه کلیسای کاتولیک و پروتستان بزرگ‌ترین منبع الهام خود را پیدا کردند زیرا موجود شیطانی‌شان وارد بازی شده و آن‌ها را برای طراحی مجدد و آرایش شخصیت vrykolakas برای معرکه‌ای که هرگز چیزی از او شنیده نشده توانا نموده . حق تکثیر: این کتاب توسط مترجم اصلی در کتابناک آپلود شده .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری