تقارن در جبر

تقارن در جبر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بالتیانسکی

توضیحات

بخشی از مقدمه مولف : حل بسیاری از مسائل مربوط به جبر مقدماتی، با استفاده از تقارن کثیر الجمله ها، فوق العاده ساده می شود. و در این کتاب از طریقه های استفاده از تقارن برای حل دستگاه معادلات، معادلات گنگ، نامساوی ها و غیره گفتگو شده است. همه این مسائل با روش واحد و به کمک عبارتهای متقارن حل می شوند. کتاب می تواند مورد استفاده همه کسانی که خود را برای مسابقات ریاضی آماده می کنند، همه دانشجویان و همه علاقه مندان به مطالب ریاضی قرار گیرد. فهرست کتاب : بخش ۱ : کثیر الجمله های متقارن نسبت به دو متغیر بخش ۲ : موارد استعمال در جبر مقدماتی ۱ بخش ۳ : کثیر الجمله های متقارن مختلف نسبت به سه متغیر بخش ۴ : موارد استعمال در جبر مقدماتی ۲ بخش ۵ : کثیر الجمله های متقارن منفی نسبت به سه متغیر بخش ۶ : موارد استعمال در جبر مقدماتی ۳ بخش ۷ : کثیر الجمله های متقارن نسبت به چند متغیر بخش ۸ : مطالبی درباره معادلات جبری بخش ۹ : حل مسائل حق تکثیر: انتشارات امیرکبیر | چاپ دوم ۱۳۶۳
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری