تحقیق در عملیات

تحقیق در عملیات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عادل آذر

توضیحات

تحقیق در عملیات، یکی از رشته های دانشگاهی است که بر اساس ترکیبی از رشته های مختلف چون ریاضی، آمار، اقتصاد، مهندسی و... بنا شده است. فنون تحقیق در عملیات با توجه به قابلیت فوق العاده ای که در فرموله کردن مسائل سازمانی و حل آنها دارند، مدیران را در ایفای نقش تصمیم گیری یاری می دهند. با توجه به پیچیدگی محیط سازمانی و تاثیرپذیری از عوامل متعدد درون زا و برون زا، مدیریت به ابزاری توانمند نیاز دارد که وی را در انداره گیری این عوامل و یا هدایت و کنترل آنها یاری رساند. به جرات می توان گفت که فنون تحقیق در عملیات یکی از کارآمدترین ابزارهای مدیریت در این راستا هستند. کتاب حاضر که به پیشنهاد گروه مدیریت و حسابداری دانشگاه پیام نور تهیه شده است، بر اساس سر فصل مصوب درس تحقیق در عملیات (۱) برای رشته های مدیریت و حسابداری تنظیم شده است. این کتاب شامل ۵ فصل به شرح زیر است : فصل اول : کلیات تحقیق در عملیات (ویژگیها و فرآیند) فصل دوم : برنامه ریزی خطی (مدلسازی) فصل سوم : برنامه ریزی خطی (روش هندسی) فصل چهارم : برنامه ریزی خطی (روش سیمپلکس) فصل پنجم : برنامه ریزی خطی (تحلیل عناصر تابلوی سیمپلکس و مسئله ثانویه) حق تکثیر: چاپ اول ۱۳۷۸ | انتشارات دانشگاه پیام نور
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری