تأملاتی در اندیشه سیاسی انقلاب اسلامی

تأملاتی در اندیشه سیاسی انقلاب اسلامی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

آنچه در پی می‏ آید برآمده از چند نشست مستقل یا مصاحبه علمی با استادان محترم، آقایان اسداللّه‏ بیات، عبدالکریم سروش، محمدتقی مصباح یزدی و محمد موسوی بجنوردی است. در واقع این میزگرد، متنی بازسازی شده و حاصل تلخیص و ویرایش گزینشی و دسته‏ بندی موضوعی پاره‏ای از پاسخهایی است که این استادان محترم، هر یک در نشستی مستقل به پرسشهای گروههای علمی مصاحبه ‏کننده که خود غالباً از استادان و صاحبنظران حوزه ‏های مرتبط با موضوع بوده‏اند، ارائه نموده ‏اند. آنچه این متن را اهمیت می بخشد،وجود نظرات دو تن از تئوریسین های انقلاب،یعنی دکتر عبدالکریم سروش و آیت الله مصباح یزدی از دو طیف مختلف است که رویارویی و مواضع این دو همواره جنجال برانگیز بوده است! (این مقاله متعلق به مجله ی متین در سال 1378 می باشد،که دکتر سروش هنوز از ایران هجرت نکرده بود) حق تکثیر: www.noormags.com
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری