calculus

calculus

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Lev Tarasov

توضیحات

این کتاب به زبان انگلیسی است و عنوان اش calculus به معنی حسابان است . حسابان هم یعنی حساب دیفرانسیل و حساب انتگرال . بنابراین این کتاب به حساب دیفرانسیل و انتگرال مربوط می شود و برای دانش آموزانی مفید است که می خواهند پایه های ریاضی خود را مستحکم کنند . در واقع مانند سایر آثارش ، لو تاراسو همواره به دنبال عمیق کردن مفاهیم دانش آموزان برای موفقیت در کنکور و دانشگاه است . این کتاب به زبان فارسی نیز ترجمه شده و عنوان فارسی اش هم مفاهیم اساسی حساب دیفرانسیل و انتگرال به ترجمه ی ابوالفضل حقیری است ولی مطالعه ی دقیق متن انگلیسی این کتاب هم برای دانش آموزان برجسته مفید است و هم برای دانشجویانی که می خواهند قبل از گذراندن دروس اختصاصی ریاضی مفاهیم آن را بهتر درک کنند و به زبان تخصصی خود نیز رونق بخشند . حق تکثیر: این کتاب به زبان انگلیسی است و بیش از سی و پنج سال پیش توسط انتشارات میر به چاپ رسیده است و نشر آن نیز رایگان است .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری