Laser Age in Optics

Laser Age in Optics

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Lev Tarasov

توضیحات

کتابی است در باره ی لیزر و عنوان اش هم " عصر لیزر در اپتیک است " مانند همه ی کتاب های پروفسور تاراسو به هدف آموزش مباحث فیزیک به ساده ترین زبان ممکن نگاشته شده است . اگر از دانشی پایه در حد دانشجوی نسبتا خوب سال اول دانشگاه یا دانش آموز برجسته ی دبیرستان برخوردارید و می خواهید بدانید لیزر چیست و مولد های نور لیزر چگونه کار می کنند این کتاب بهترین کتاب است . با اینکه این کتاب حدود سی و پنج سال پیش منتشر شده است ولی از قدیمی بودن آن نهراسید چرا ؟ برای اینکه این کتاب نیز مانند همه ی کتاب های تاراسو بر اصول و مفاهیم اساسی فیزیک تکیه می کنند و این مقولات با وجود قدیمی شدن دیر تر کهنه می شوند . با وجود این می توانید با مطالعه ی دقیق این کتاب اولین قدم را برای درک لیژر و عملکرد آن بردارید و بعد برای به روز کردن دانش خود به کتب تخصصی تر و جدید تر دیگر مراجعه فرمایید .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری