Basic Concepts of Quantum Mechanics

Basic Concepts of Quantum Mechanics

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Lev Tarasov

توضیحات

نام این کتاب مفاهیم اساسی مکانیک کوانتومی است و مناسب است برای دانشجویان بسیاری از رشته ها به ویژه فیزیک و مهندسی ( و دانش آموزان بسیار برجسته ) . دانشجویانی که می خواهند قبل از درگیر شدن با فرمول های پیچیده ی ریاضی فیزیک و فراگرفتن فیزیک نوین بدون درک واقعی آنها ، ابتدا مفاهیم اساسی مکانیک کوانتومی را نه به زبانی دشوار بل به زبانی ساده و روان و به شکل گفتگوی بین معلم و شاگرد یا نویسنده و خواننده درک کنند . همه ی تلاش پروفسور لو تاراسو دانشمند برجسته ی روسی فهماندن مفاهیم بدون حفظ کردن آنان است و هماوره می کوشد تا با کمترین فرمول ها و تنها به یاری فرمول های بسیار ضروری مفاهیم را برای مخاطب خود قابل درک کند . با مطالعه ی دقیق این کتاب هم به دانش خود یاری می رسانید و هم به زبان انگلیسی علمی تان . باید تاکید کرد که باوجود اینکه از چاپ این کتاب بیش از سی سال می گذرد چون بیشتر بر مفاهیم تکیه می کند همچنان تازگی و طراوت خود را حفظ کرده است .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری