ای‍ران‌ و ع‍ث‍م‍ان‍ی‌ در آس‍ت‍ان‍ه‌ ق‍رن‌ ب‍ی‍س‍ت‍م‌ - جلد اول

ای‍ران‌ و ع‍ث‍م‍ان‍ی‌ در آس‍ت‍ان‍ه‌ ق‍رن‌ ب‍ی‍س‍ت‍م‌ - جلد اول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رحیم رئیس نیا

Description

. ای‍ران‌ و ع‍ث‍م‍ان‍ی‌ در آس‍ت‍ان‍ه‌ ق‍رن‌ ب‍ی‍س‍ت‍م‌ - جلد دوم: http://ketabnak.com/comment.php?dlid=61833 ای‍ران‌ و ع‍ث‍م‍ان‍ی‌ در آس‍ت‍ان‍ه‌ ق‍رن‌ ب‍ی‍س‍ت‍م‌ - جلد سوم: http://ketabnak.com/comment.php?dlid=61834 این پژوهش درباره روابط ایران و عثمانی، از چنان ویژگی و توان علمی و تحقیقی برخوردار است که پرسش های فراوانی درباره حوادث و اتفاقات کلان متاثر از روابط فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در دو قرن معاصر، بین دو کشور عثمانی و ایران را پاسخ خواهد گفت. یکی از ویژگی های این اثر، مطالعه تطبیقی رویدادها، کنش ها و واکنش ها و بالاخره گسستگی ها و پیوستگی ها در یک گستره جغرافیایی پهناور، به ویژه در مثلث ایران، عثمانی و قفقاز است. کشور عثمانی و به ویژه شهر استانبول، در سده نوزده میلادی به پناهگاه تعداد کثیری از ایرانیان تجارت پیشه، پیشه ور، کارگر و روشنفکر فراری و رانده شده از میهن و به یکی از کانون های تلاش های فرهنگی- سیاسی اوپوزیسیون برون مرزی تبدیل شده بود. مطالعه چندی و چونی لایه ها و اجزای مختلف این طیف گسترده و فعالیت های گوناگون آن ها، یکی از موضوعات مورد توجه این مجموعه ارزشمند است. حق تکثیر: ت‍ب‍ری‍ز: س‍ت‍وده‌، ۱۳۷۴
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری