تاریخ پزشکی ایران و جهان اسلام( تاریخ طب در ایران )- جلد اول

تاریخ پزشکی ایران و جهان اسلام( تاریخ طب در ایران )- جلد اول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود نجم آبادی

توضیحات

تاریخ طب در ایران در ضمن توضیحات با تصویر است..لذت ببرید تاریخ پزشکی ایران قبل و بعد از ظهور دین مبین اسلام که توسط استاد فقید »دکتر محمود نجم آبادی در سه جلد به رشته تحریر درآمده و جلد اول و دوم آن بارها به زیور چاپ، آراسته و مورد استفاده همگان قرار گرفته است، ازجمله خدمات فرهنگی استاد است که مجلد اول و دوم آن با جلب موافقت کتبی معظم له و اِعمال تغییرات جزئی نظیر اضافه کردن برخی از پاورقیها و اضافات به متن و جایگزینی بعضی از تصاویر، به صورت بانک اطلاعات الکترونیک، تهیه و در اختیار علاقمندان،قرار داده میشود. توضیح اینکه قرار بود جلد سوم که هرگز به چاپ نرسیده است را نیز از استاد فقید دریافت نموده و در کنار این مجموعه قرار دهیم که متاسفانه به علّت پرشدن پیمانه عمر پربرکت استاد، چنین توفیقی حاصل نشد و اینک ضمن درود به روان پاک آن استاد فقید، و تقدیم نسخه الکترونیک حاضر به کلیه پژوهشگران و علاقمندان، امیدواریم از نظرات سازنده سازنده صاحبنظران، بهرمند شده و در بازنگریهای بعدی به غنای آن بیفزاییم. دهه فجر سال 1388 رئیس دانشکده بهداشت و مدیر دوره های عالی بهداشت عمومی - دکترحسین حاتمی حق تکثیر: تهران: دانشگاه تهران، مرکز انتشارات و چاپ، ‭۱۳۷۱‬.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری