تاریخ برگزیدگان و عده ای از مشاهیر ایران و عرب

تاریخ برگزیدگان و عده ای از مشاهیر ایران و عرب

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امیر مسعود سپهرم

توضیحات

این کتاب مشتمل است بر شرح زندگانی 455 نفر از ائمه اطهار، خلفا، مراجع تقلید، پادشاهان، سرداران، جانبازان، پهلوانان، دانشمندان، شاعران، خوشنویسان، نقاشان، هنرمندان گوناگون (در اغلب رشته‌های هنری)، موسیقی‌دانان، عرفا و متصوفین و عده‌ای از اشخاص مشهور دیگر. افزون بر این در حد امکان عکس، خط، امضا و نمونه‌های آثار هنری آنان در این کتاب گرد آمده است. همچنین تلاش شده تا هنرمندان ارزنده‌ای که در زمان تألیف این کتاب به معرفی آنان توجهی نشده یا کمتر توجه شده است، در ردیف بزرگان و نام‌آوران این مرزوبوم یاد شوند. نویسنده در این کتاب از این کتاب‌ها سود جسته است: المعجم فی معائیر اشعار العجم، چهار مقاله نظامی، کلیله و دمنه، منشآت قائم‌مقام، اغانی، امیرکبیر و ایران، ایران در زمان ساسانیان، پیدایش خط و خطاطان، تاریخ اجتماعی و اداری دوره قاجاریه و .... . حق تکثیر: زوار، 1341
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری