شرلوک هولمز - ماجرای عمارت « ویستریا »

شرلوک هولمز - ماجرای عمارت « ویستریا »

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سر آرتور کانن دویل

توضیحات

ماجرای عمارت ویستریا ( The adventure of Wisteria lodge ) داستانی است کوتاه نوشته شده توسط سر آرتور کانن دویل نویسنده و پزشک اسکاتلندی و خالق شخصیت شرلوک هولمز. این داستان اولین بار در شماره های سپتامبر و اکتبر 1908 مجله استرند (The Strand Magazine) بصورت پاورقی چاپ شد و بعدها همراه با هفت داستان دیگر در مجموعه داستانی بنام آخرین تعظیم او ( His last bow ) بصورت یک مجموعه داستان منتشر شد. ماجرای جنایتی است که در نهایت با کشوری خیالی بنام « سن پدرو » در آمریکای مرکزی مرتبط می شود و از معدود داستانهای شرلوک هولمز است که کارآگاه اسکاتلندیارد (بازرس باینز) با همکاری و ایفای نقش هوشمندانه در حل مسئله تحسین هولمز را برمی انگیزد. تصاویر گنجانده شده در متن، مربوط به اصل داستانها در مجله استرند هستند که توسط آرتور توئیدل ( Arthur Twidle) نقاشی شده اند. // حق تکثیر: این اثر توسط خود من ترجمه شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری