راهنمای جامع نامه نگاری به زبان انگلیسی

راهنمای جامع نامه نگاری به زبان انگلیسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

Description

The AMA Handbook of Business Letters هدف از راهنمای جامع نامه‌نگاری به زبان انگلیسی آن است که به شما کمک کند بهترین و موثرترین نامه‌ها را بنویسید؛ چرا که نوشتن نامه‌های بی بو و بی خاصیت ، تلف کردن وقت و هزینه است. همین نکته نشان می‌دهد که هر آدم حرفه‌ای نیاز دارد که نامه‌نگاری اداری را به بهترین وجه یاد بگیرد. اگر تصور کنید که یک نامه‌ی مرتب و اصولی چه امکاناتی را ممکن است برای کسب و کارتان و ایجاد ارتباط بیش‌تر با طرف‌های تجاری شما فراهم کند، آن وقت پی به صحت این مدعا خواهید برد. در این کتاب نحوه‌ی برنامه‌ریزی برای نوشتن نامه، ساختار و شکل ظاهری آن، به کار بردن حروف و کلمات، نکات دستوری و نقطه‌گذاری را در فصل اول یاد خواهید گرفت. در فصل دوم کتاب نیز با انواع و اقسام نامه‌های نمونه؛ مانند نامه‌های فروش، بازاریابی، و روابط عمومی، نامه‌های تبریک و تشکر، نامه‌های شخصی، نامه‌های تایید و تقاضا، و بسیاری انواع دیگر را خواهید دید که می‌توانید به عنوان الگو از آن‌ها استفاده کنید. تعداد صفحات: 530
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری