تفاوت‌های میان برنامه نویسی جاوا و سی پلاس پلاس

تفاوت‌های میان برنامه نویسی جاوا و سی پلاس پلاس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسنده: www.softgozar.com در این کتاب شما با تفاوت‌ها و وجه اشتراک‌های میان برنامه نویسی جاوا و سی پلاس پلاس آشنا می شوید. برخی از این تفاوتها عبارتنداز: جاوا از ابتدا به صورت شی گراست در صورتی که سی پلاس پلاس اینطور نیست. جاوا از go to استفاده نمی کنند ولی از continue و break در مواقع لزوم استفاده می کنند. جاوا چون شی گراست ساختارهایی union و Struct موجود در C را برداشته است. جاوا اشاره گر ندارد ولی سی اشاره گر دارد. کد سی 10 بار سریعتر از کد جاوا اجرا می شود. جاوا از کاراکترهای یونی کد استفاده می کند اما سی نه نام متغیرها در جاوا در دو زبان نسبت به حروف حساس است. نوع بولین در جاوا نمی تواند با عدد مقایسه شود در صورتی که در سی پلاس پلاس مجاز است. در جاوا دشور typedef نداریم اما در C وجود دارد. رشته ها در جاوا آرایه ساده ای از کاراکترها نیستند. در جاوا عملوندهای پلاس پلاس و ... می تواند اعشاری باشد بر خلاف C در سی پلاس پلاس وراثت چندگانه مستقیما پشتیبانی می شود ولی در جاوا این وجود ندارد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری