The Greek and Persian Wars 500–323 BC

The Greek and Persian Wars 500–323 BC

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Jack Cassin-Scott

Description

In the early 5th century BC, after the fall of the Lydian Empire, the Persian Wars began. It was an ideological conflict which pitted a proud, democratic, freedom-loving people against a tyrannical and mighty empire. The stories of the many battles fought between the Greeks and the Persians are here spendidly brought to life by Jack Cassin-Scott, who details the tactics, organisation and uniforms of the armies of both sides in a volume featuring numerous illustrations and museum photographs, plus eight full page colour plates superbly drawn by the author himself. «جک کسین اسکات» نویسنده‌ی نزدیک به پنجاه کتاب‌ کم حجم و پرفروش در زمینه‌های مختلف، در این کتاب ۵۱ صفحه‌ای به شرح جنگ‌های ایران و یونان در سال‌های ۵۰۰ تا ۳۲۳ ق‌م می‌پردازد. نویسنده البته با ذهنیت غالب بر بیشتر پژوهش‌گران غربی که یونانیان را مردمی دمکرات و آزادیخواه در برابر امپراتوری قدرتمند و دیکتاتور به تصویر می‌کشند این کتاب را نگاشته اما اطلاعات جالب و نسبتا دقیقی از تاکتیک‌های جنگی بکار رفته، نحوه‌ی سازماندهی و انواع یونیفرم‌های نیروهای نظامی دو طرف به دست می‌دهد که می‌تواند مورد استفاده‌ی علاقمندان قرار گیرد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری