فارسی شیرین است

فارسی شیرین است

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

آموزش زبان فارسی برای انگلیسی زبانها از انتشارات راتلج تمرکز بر روی هر دو صلاحیت دستوری و ارتباطی ، البته حاوی 15 درس ترکیب دیالوگ های واقعی و متون با توضیحات دستور زبان ، تمرین ها و مواد های صوتی به راهنمایی کرده و حمایت دانشجویان از طریق مهارت های کلیدی خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن و گوش دادن. ویژگی های کلیدی : پر جنب و جوش ، محتوای مبتنی بر مواد -- زبان آموزش داده و تمرین را از طریق انواع دیالوگ و متن ها در فرهنگ ، تاریخ ، و سنت های ایران لیست کامل لغات -- فرهنگ لغت شامل هر ورودی به معنی انگلیسی ، بخشی از سخنرانی به زبان فارسی ، و همچنین به عنوان یک جمله نمونه به زبان فارسی محاوره موقعیتی گفتگو -- دانش آموزان معرفی شده به فارسی از ابتدا صحبت دقت کنترل تمرینات -- جدید امتیاز دستوری در انواع مختلف از تمرینات کنترل تمرین است که پلی بین دانش آموزان اطلاعات موجود و اطلاعات جدید مواد صوتی -- دانش آموزان می توانند تلفظ طبیعی تقلید ضبط صوتی از واژگان ، دیالوگ های توسعه ، و متون موجود در وب سایت همراه آزادانه واژه نامه -- جامع فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی واژه نامه. روتلج مقدماتی فارسی دوره : فارسی شیرین تبریزی فراهم می کند همه چیز را که دانش آموزان و مربیان برای جذاب و مؤثر محیط یادگیری نیاز دارند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری