خاطرات یک خون آشام - جلد دوم (کشمکش)

خاطرات یک خون آشام - جلد دوم (کشمکش)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ال. جی. اسمیت

توضیحات

ترجمه گروهی به سرپرستی:م-سالواتوره داستان دختری به نام النا گیلبرت که عاشق پسری به نام استفان شده است . این پسر که در گذشته های خیلی دور عاشق دختری به نام کاترین بوده که هنوز هم خاطره ی این دختر در ذهنش هست . این دختر به خاطر مریضی اش مجبور شده خون آشام بشه تا نمیره و استفان هم به خاطر کاترین خون آشام میشه . استفان یک برادر به اسم دیمن داره و ... خاطرات یک خون آشام - جلد اول (بیداری) http://ketabnak.com/comment.php?dlid=26074 خاطرات یک خون آشام - جلد سوم (غضب) http://ketabnak.com/comment.php?dlid=38228 خاطرات یک خون آشام - جلد چهارم (اتحاد تاریک) http://ketabnak.com/comment.php?dlid=38230 خاطرات یک خون آشام - جلد پنجم (شب هنگام) http://ketabnak.com/comment.php?dlid=43201 حق تکثیر: ترجمه و منتشر شده توسط ــ www.mysticfalls.blogfa.com
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری