درخت خرد

درخت خرد

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سر لارنس گاردنر

توضیحات

مترجم : مهر اگر چه ما می دانیم که El Elyon-Jehovah مترادف انلیل بوده ، داستان باغ عدن ، نمایش راستینی است از عداوت رو به افزایش بین دیگرآنوناکیها . انلیل اصرار داشت که نوع بشر باید در جهالت و رنج باقی بماند و یوغ آنوناکی را بر دوش کشد . اما انکی برعقیده دیگری بود: او اصرار داشت که مردم سر سیاه باید که تحصیل کنند . آنچنان که قبلاً یادآوری شده ، انکی و نین خارساگ اقلاً در چهارده تا از انسانهای نوین ، پیش ازخلق Adapa و Khawa( آدم و حوا ) آفریده موفقیت آمیزی داشتند . و داستان دو تا از آنها ، Ullegarra و Zallegarra اهدافشان را بیان می کند که آنها برای کشاورزی و تمیز کاری بوده اند تا ساختمانها را برپا کنند و بنابرالتزام انلیل ، تمام وقت در خدمت آنوناکی باشند . در مرحله اول ، انلیل سعی کرده از اینکه آدم و حوا از هر خردی فراسوی ادراک وضعیت " نوکری " شان برخوردار شوند ممانعت کند . و خود به آنها اخطار کرده از درخت دانش خوبی و بدی دور باشند و مدعی شده که اگر آنها از میوه اش بخورند خواهند مرد . انکی ( مار خردمند ) مدعی شده که آنها طبیعتشان بوده و باید که سهمی از خرد را شریک شوند : " ... البته نمی میرید و حال آن که خدا } انلیل { می داند که روزی که از آن بخورید چشمان شما گشوده شده چون خدایانی که نیک و بد را می دانند خواهید شد . " ( پیدایش 3:3-4 ) حق تکثیر: این کتاب توسط خودم ترجمه شده وبرای استفاده عموم دانلود شده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • منصور اندرخور
    (21:49)   1400/6/28
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    درخت دانش یعنی اینکه انسان در حال شدنه .به قول لاک لوحه سپیده و بعدا شکل می گیره.دانش و روان قابل شدن و قابل افزایش و کاهش هستند .

بارگزاری