تحفه الابرار فی مناقب ائمه ی اطهار

تحفه الابرار فی مناقب ائمه ی اطهار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عمادالدین حسن بن علی مازندرانی طبری

توضیحات

تصحیح و تحقیق: سید مهدی جهرمی 331 صفحه تحفه الابرار مشتمل بریک مقدمه و ده باب و هر باب متضمن فصولى است: اول:در بیان معناى رسول و نبى و محدث و بیان مبانى نبوت و نیز عصمت و محل عصمت. دوم: در بیان لزوم نصب امام براى آدمیان. سوم :پرسش و پاسخ درباره دلیل بر حقانیت مذهب شیعه با استناد به دلایل عقلى و نقلى. چهارم:بیان نسب پیامبر اکرم و فاطمه و ائمه (ع)و زمان ولادت ایشان و نیز مدت عمر ایشان و تعداد و نام فرزندان آن بزرگواران همچنین مدفن آنان(ع). پنجم :اثبات وجود صاحب الزمان ونیز غیبت و خفاء ولادت حضرت و طول عمرش. ششم :بیان بلاد اسلام و بلاد کفر و نیز تقیه .همچنین بیان حال کافر و مجانین و اطفال کفار و اطفال مومنان و.... هفتم:اخبار ساختگى امویان و افترائاتى که بر پیامبر اکرم(ص)بسته اند.. هشتم: چند سوال درباره شیعه ایراد مى کنند و شیعه بدانها پاسخ مى گوید. نهم:آنچه عالمان سلف و عالمان پس از ایشان درباره صحابه گفته اند. باب دهم: مسائل متفرقه. حق تکثیر: نشر میراث مکتوب، 1376
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری