کتاب توس: مجموعه مقالات

کتاب توس: مجموعه مقالات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محسن باقرزاده

توضیحات

این کتاب شامل بیست و پنج مقاله از نویسندگان ایرانی و خارجی در موضوعات گوناگون است که به همت انتشارات توس جمع آوری شده است. این مقالات در پنج بخش دسته بندی شده اند. مقالات مطالعات اجتماعی و جامعه شناسی در بخش اول آمده که شامل هفت مقاله است. در بخش دوم سه مقاله سیاسی و سه مقاله پژوهشی ادبی آمده است. مقالات بخش سوم شامل مقدمه ای بر شاهنامه از مهدی قریب، استعاره مکنیه بهروز ثروتیان و شرح یک بیت از حافظ بهاء الدین خرمشاهی است. بخش چهارم نیز شامل چندین گفتگو است، گفتگو با گیزلا وارگا سینایی، خسرو سینایی، غلامحسین نامی، گفتگوی اکسپرس با اولیویه میسان و روایت قتل امیرکبیر از زبان سعید پورصمیمی. نقد و نظری بر آخر شاهنامه سرور سرودی، یادداشت هایی بر شکست نامه نزار قبانی، به پایداری آن عشق سربلند از هـ. الف. سایه، کهربا، شعری از محمد عصار و فرهنگ مردم میشل پانوف و میشل پرن مطلب بخش پنجم را تشکیل می دهد. قبل و بعد هر بخش نیز کتابهایی معرفی شده و خلاصه ای از آن آمده است. در پایان نیز گزارش دومین دوره انتخاب کتاب سال آمده است. حق تکثیر: مشهد، توس، 1366
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری