تاریخ اجتماعی روابط جنسی در ایران

تاریخ اجتماعی روابط جنسی در ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ویلم فلور

Description

. کتاب تاریخ اجتماعی روابط جنسی در ایران (واژه جنسی عامدا جایگزین شده تا درگیر مشکلات فیلترینگ نشود) تالیف ویلم فلور از مهمترین پژوهشهای تاریخی و علمی درمورد روابط جنسی و زناشویی و همچنین انواع انحرافات جنسی و نظایر آن می باشد که مطالعه آن برای پژوهشگران و علاقمندان این مباحث بسیار سودمند است. از آنجایی که تهیه این کتاب برای بسیاری از هموطنان ناممکن است نسخه الکترونیکی آن جهت استفاده تهیه شد . مطالعه این کتاب به همراه سه کتاب ذیل جهت آشنایی اجمالی با تاریخ روابط جنسی در ایران سودمند خواهد بود: شاهد بازی در ادبیات فارسی تالیف سیروس شمیسا اخلاق جنسی ایرانیان در دوران قاجار تالیف مهدی قرائیان جلد هفتم تاریخ اجتماعی ایران تالیف مرتضی راوندی حق تکثیر: در ایران دارای حق نشر، توزیع و فروش نیست حق نشر آزاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری