Tropic of Capricorn

Tropic of Capricorn

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Henry Miller

توضیحات

مدار رأس السرطان ذهنیت نامه خود نوشته هنری میلر است. این کتاب برای اولین بار در سال 1934 در پاریس منتشر می‌شود و نخستین کتابی است که میلر بعد از سفرش به اروپا می‌نویسد. کتابی که در میان نخبگان و نویسندگان بسیاری تحسین شد. هنری میلر در این کتاب زندگی خودش را دستمایه قرار می‌دهد و دربارة آن می‌نویسد. «میلر» در آمریکا و در اوج فقر دست به کارهای مختلفی می‌زند. از جمله گورکنی، کارگری و از همه بیشتر و مهم تر خیابانگردی. Tropic of Capricorn is a semi-autobiographical novel by Henry Miller, first published in Paris in 1938. The novel was banned in the United States until a 1961 Justice Department ruling declared that its contents were not obscene. It was also banned in Turkey.It is a prequel to Miller's 1934 work, the Tropic of Cancer. حق تکثیر: New York: Grove Press, 1961
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری