ترس جان : پوست

ترس جان : پوست

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

پوست معروفترین اثر کورتزیو مالاپارته است که در سال 1949 نوشته شد و سبب گفتگوی بسیار گردید و حتی به مراکز قضایی نیز کشیده شد. و تقریبا بلافاصله به تمام زبانهای زنده دنیا ترجمه شد و موفقیتی فوق العاده به دست آورد. مالاپارته زندگانی اش را در متهم و محکوم کردن گذرانید و آثاری خلق کرد که نمایاننده ی زمانه ی ما است و وی را هم ردیف بزرگترین هندمندان جهان قرار می دهد. مالاپارته در این کتاب روی دوم سکه ی جنگ جهانی دوم و آزاد شدن اروپا از دست اروپایی را نشان می دهد. و به روشنفکران مخصوصا روشنفکرنماها می فهماند که بدانید اگر آلمانها مردم را کشتند، آمریکاییها - پس از سزارین جنگ که وسیله ی موجودات پرجیب ماورای اطلس انجام شد- آنان را پوساندند و کشتن کسی از پوساندنش شرافتمندانه تر است... حق تکثیر: انتشارات نیل چاپ سال 1343
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری