و

و

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : واسع علوی

توضیحات

مجموعه ی چهل شعر ایشان در وبلاگش سبوی کاشی، در پست انتشار این کتاب نوشته است: من و هستم. یعنی دیگران صدایم می کنند و. این دیگران هیچ کدام نمی دانند من کدام و هستم. یا اصلا و چه جور آدمی است. فقط یادگرفته اند که وقتی می گویند و من می گویم بله. البته خودم هم خیلی نمی دانم و کیست. آن قدر که گاهی برای فرار از این و شروع می کنم به زدن حرف های بی ربط و یا سرگرم کردن خودم به کتاب و فیلم و غیره که مجبور نشوم به او فکر کنم. با این حال همین قدر می دانم که این و هدفی دارد که هنوز خیلی دقیق به من نگفته چیست. ولی زندگیش جهتی دارد. این را می شود تضمین کرد. اصلا خودم تضمین می کنم که این و دارد جایی می رود که فقط خودش می داند و گرچه به من هم نمی گوید اما به او اطمینان دارم. یعنی چاره ی دیگری ندارم. آدم به کسی که دارد در او زندگی می کند مگر می تواند اعتماد نداشته باشد؟
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری