وقتی که من بچه بودم

وقتی که من بچه بودم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نورالدین زرین کلک

توضیحات

نقاشی : فرهنگ زرین کلک نورالدین زرین‌کلک، نویسنده و نگارگر کتاب کودک،فیلم‌ساز انیمیشن، مشهور به پدر انیمیشن ایران او رییس آسیفا (انجمن بین المللی فیلمهای انیمیشن) است . نورالدین زرین‌کلک در ۲۰ فروردین ۱۳۱۶ در مشهد به‌دنیا آمد. مادرش امینه بانو اهل باکو و پدرش میرزا محمدخان اهل همدان بود. از طرف پدر، نوادهٔ میرزا تقی خان، معروف به "مدیر" بنیان‌گذار آموزش نوین در همدان است. میرزا تقی‌خان همرزم مرحوم رشدیه در تبریز بود و اولین مدرسهٔ مختلط (دخترانه و پسرانه) را تأسیس کرد. هم او بود که نام "زرین کلک" را برای خاندان خود برگزید. تحصیلات : ۱۳۴۱، دکتراى داروسازى (دانشگاه تهران) ۱۹۷۲، کارگردانى انیمیشن (آکادمى سلطنتى بلژیک) ۱۹۷۵، فیلم عروسکى (استودیو ییرژى ترنکا) حق تکثیر: تهران ـ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ۱۳۵۳
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری