زندگی و سفرهای وامبری

زندگی و سفرهای وامبری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آرمینیوس وامبری

Description

. این کتاب دنباله سیاحت درویشی دروغین در خانات آسیای میانه می باشد. جلد دوم از کتاب: سیاحت درویشی دروغین در خانات آسیای میانه http://ketabnak.com/comment.php?dlid=36934 معرفی اجمالی "زندگی و سفرهای وامبری"، سفرنامه کامل آرمینیوس وامبرى جهانگرد لهستانی است که توسط محمدحسین آریا به زبان فارسی ترجمه شده است. این کتاب که به زبان‏های مختلف ترجمه شده است، از قسطنطنیه آغاز و با عبور از شهرهای مختلف ایران به بواپست ختم مى‏شود. در این اثر گزارشی از آداب و رسوم و اوضاع اجتماعی و سیاسی شهرهای مختلف ایران ارائه و به لحاظ تاریخی و جغرافیایی ارزشمند است. ساختار: مشتمل بر  ٣۴  فصل می‏باشد که فصل اول به سال‏های نخستین زندگی او و از فصل دوم سفرهای او آغاز شده است و چهار فصل به سفر تا مرز ایران اختصاص دارد. پس از آن تا فصل  ٢٩  به گزارش سفرش در ایران پرداخته است. چهار فصل بعد به قسطنطیه، انگلستان، پاریس و مجارستان و در فصل آخر نیز نگارش‏های سیاسی او آمده است. حق تکثیر : ت‍ه‍ران‌: ش‍رک‍ت‌ ان‍ت‍ش‍ارات‌ ع‍ل‍م‍ی‌ و ف‍ره‍ن‍گ‍ی‌‏‫، ۱۳۸۱.‏‬
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری