اعلام وضعیت گیاهی

اعلام وضعیت گیاهی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دانیال حقیقی

Description

. رمان «اعلام وضعیت گیاهی» نوشته‌ی دانیال حقیقی از طرف نشر اینترنتی نوگام به‌طور رایگان منتشر شده است. کتابی که یکی از نسلی‌ترین، شهری‌ترین و در عین حال پر ایرادترین رمان‌های چند سال اخیر به‌شمار می‌آید. اردشیر شخصیت اصلی و راوی داستان است. در یک خانواده‌ی فروپاشیده زندگی می‌کند. مادر و پدر با هم مشکل دارند و بعد از مدتی طلاق می‌گیرند. برادر اردشیر یک بسیجی تمام عیار است که هنوز می‌خواهد اعتقادش را در جبهه‌های نبرد لبنان به رخ برادر سکولارش بکشد.پدر اردشیر در خانواده جایگاه متفاوتی دارد و به اردشیر از همه نزدیک‌تر است. پدر انسان غریبی‌ست. شغل‌ش در بازار آهن است و با فلزات سر و کار دارد. یک نیمچه روشنفکر که در جوانی احتمالا چپی دوآتیشه و انقلابی بوده و بعد انقلاب سرخورده شده و زن گرفته و حالا که فرزندانش از آب و گل درآمده‌اند می‌خواهد زندگی جدیدی داشته باشد و... حق تکثیر: انتشار نسخه الکترونیک توسط نشر نوگام
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری