معرفی و آثارشناسی فرشته نوبخت

معرفی و آثارشناسی فرشته نوبخت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نقد و بررسی و گفتگو با فرشته نوبخت؛ قصه نویس و منتقد ادبی بکوشش: علیرضا ذیحق فرشته نوبخت از جمله قصه نویسان جوانی است که در در دهه هشتاد، بخصوص از سال 85 به بعد کارهایش را از طریق فضای مجازی و همچنین نشریات ادبی ارائه کرده و جزو چهره هایی است که از طریق فضای وب به ارائه ی کارهای جدی و سنگین پرداخته است. در حقیقت او این اقبال را داشته که به واسطه فضای اینترنت که هر کسی را یارای ارائه آثار ادبی و هنری میبخشد، کارهایش خوانده شود و با استقبال شایسته ای نیز مواجه باشد. درج قصه ها و نقدهای ادبی او در مطرح ترین سایت های ادبی، نشان از جوهره هنری کار او دارد. آن هم در هیاهوی این همه تولید ادبی و وجود صدها نویسنده ی نوپا، این توفیق، هرگز یک امر تصادفی نیست و ریشه در شناخت عمیقی دارد که وی از ادبیات معاصر ایران و جهان اندوخته است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری