تروعا: یهودیان‌ ایرانی در تاریخ‌ معاصر (جلد دوم)

تروعا: یهودیان‌ ایرانی در تاریخ‌ معاصر (جلد دوم)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هما سرشار

توضیحات

هما سرشار که ویراستاری این مجموعه ی چهار جلدی یهودیان‌ ایرانی در تاریخ‌ معاصر برعهده دارد، از سال 1995 مرکز تاریخ شفاهی یهودیان ایرانی را بنیان گذاشت؛ که این مرکز بانی انتشار این مجموعه ی چهارجلدی می باشدو باعث شد بدین وسیله بتواند با انجام مصاحبه با تاریخدانان و اندیشمندان و ادیبان نکات نامفهوم و تاریک تاریخ معاصر یهودیان ایران را روشن سازد. در این جلد هومن سرشار نیز به عنوان ویراستار بخش انگلیسی با این مجموعه همکاری کرده است. جلد دوم این مجموعه درپاییز1997 چاپ شده که مجموعه ای از یک سری مقالات و خاطرات و نامه هایی درباره ی یهودیان ایرانی می باشد. کتاب به دو بخش مقالات پارسی و انگلیسی تقسیم شده است که این شامل یک سری سخنرانیهای و مقالات ارائه شده و همینطور بزرگداشت هایی برای بزرگان علم و ادب در دومین کنفرانس بین المللی سالیانه ی مرکز تاریخ شفاهی یهودیان ایرانی که در نوامبر 1996 برگزار شد، می باشد. حق تکثیر: کالیفرنیا: مرکز تاریخ شفاهی یهودیان ایرانی‏‫، ۱۹۹۶ م.‬‏‫= [۱۳۷۴]
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری