ورجاوند بنیاد (با زبان عادی)

ورجاوند بنیاد (با زبان عادی)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احمد کسروی

توضیحات

این کتاب برگردان ورجاوند بنیاد(زبان پاک) نوشته‌ی احمد کسروی است که بدست رضا سلطانزاده انجام یافته. *************************************************************************** *** این کتاب سر تاپا حقیقت است کسانی که این کتاب را می خوانند اگر جمله به جمله ی آن را بیندیشند و به قضاوت عقل سپارند مطلبی که بر خلاف حقیقت و یا از روی اشتباه باشد در آن نخواهند یافت. این ادعاییست که ما می کنیم. با این حال اگر کسانی مطالبی را بر خلاف حقیقت یابند یا گمان لغزش و اشتباه دهند ما خشنود خواهیم گردید که ایراد خود را بنویسند و ما را آگاه گردانند. در همه ی نوشته های آقای کسروی راه خرد هگیری باز است. این خرده گیری باعث خواهد شد که در پیرامون مطالب بحث بیشتر شود و حقایق بهتر روشن گردد . اینست ما از خرده گیر نه تنها نخواهیم رنجید خود ممنون خواهیم گردید. تنها شرطی که در این باره هست آنست که ایراد را با لحن نزاکت نویسند و مقصود ایرادگیرنده درک حقایق باشد. با این دو شرط به هر ایرادی پاسخ داده خواهد شد. حق تکثیر: نشر این کتاب آزاد است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری