ویژه نامه علمی نقش سلفیه تکفیری در گسترش جنگ مذهبی در سوریه

ویژه نامه علمی نقش سلفیه تکفیری در گسترش جنگ مذهبی در سوریه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

مدیر مسئول: مهدی مکارم ناظر علمی: مهدی فرمانیان همکاران علمی: اساتید محترم آقایان اسدعلیزاده، رجبی، علیزاده موسوی. همکاران اجرایی: محمد علی موحدی پور، احمد ربیعی فر ویراستار: ابوالقاسم آرزومندی صفحه آرا: محبوب محسنی بررسی نقش وهابیت و گروه‌های سلفی تکفیری در کشتار مردم سوریه و اقدامات ضد انسانی آنان در این کشور است. محور اصلی بحث در این اثر تجزیه و تحلیل جنگ‌های فرقه‌ای و مذهبی در سوریه و تأثیر افکار سلفی در شکل‌گیری و گسترش فتنه در این سرزمین است. در ابتدای کتاب به معرفی سوریه و ابعاد تاریخی، جغرافیایی، قومی، مذهبی و سیاسی آن پرداخته شده و پس از آن حک نبش قبر از لحاظ فقه اهل‌سنت بیان شده است. آنگاه به نقد و ارزیابی برخی از اعمال سلفی‌های وهابی در طول اشغال سوریه در این کشور از جمله کشتار وحشیانه هزاران زن و کودک و افراد بی‌دفاع و غیر نظامی پرداخته شده و بحران موجود در سوریه از لحاظ قومی و مذهبی و تاریخی مورد ریشه‌یابی قرار گرفته است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری