یادداشتهایی برای یاسی

یادداشتهایی برای یاسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محسن قهاری

توضیحات

پویا و یاسی دو هم بازی اند که در کودکیهای خود به یکدیگر علاقه ای خاص دارند. این دو در یک رویداد خارج از تصور از یکدیگر جدا می افتند. سالها بعد پویا همه چیز را باز گو میکند. قالب داستان " رمان-شعر " میباشد با وزنی که بیشتر آن سمت رمان است. لازم به توضیح است که این رمان تا مرز نشر کاغذی نیز پیش رفت که به دلایلی وسیع و نا گفته از انتشار آن منصرف شدم. حق تکثیر: مالکیت اثر کاملا در اختیار نویسنده اثر ،محسن قهاری قرار دارد. سرشناسه : قهاری، محسن ‏ ‏عنوان و نام پدیدآور : یادداشت‌هایی برای یاسی/ محسن قهاری. ‏مشخصات نشر : تهران: راه ثریا‏‫،۱۳۹۲.‮ ‏مشخصات ظاهری : ‏‫۱۲۸ص.‬ ‏شابک : ‭978-600-6910-02-4‬ ‏وضعیت فهرست نویسی : فیپا ‏موضوع : داستان‌های فارسی -- قرن ۱۴ ‏رده بندی کنگره : ‏‫PIR۸۱۸۰‭‬ ‭/ھ۲۴‭ی۲ ۱۳۹۲‬ ‏رده بندی دیویی : ‏‫‭۸‮فا‬۱/۶۳ ‏شماره کتابشناسی ملی : ‭۳۱۶۲۳۶۱
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری